Jag mår mycket bättre idag!

Jag ligger och läser en trettonårig tjejs blogg. Hon har förlorat sin syster,mamma och pappa. Hon bor hos sin styvpappa och har ingen annan kontakt med resten av släkten. En riktigt stark tjej, man underskattar verkligen sina föräldrar när man läser hennes blogg. Jag gillar den otroligt mycket och väcker starka känslor, vilket gör mig så mycket starkare än vad jag var i dåtid.
http://juliahofsweden.blogg.se/

Jag ligger och väntar på mat, vi ska äta spansk mat, världens godaste och uddaste mat. Kaaaaaaoooosa. Jag är väldigt hes men febern är nästintill borta. Jag har rättare sagt knarkat ipren dessa dagar så jag hoppas det är över till morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0