Jag gillar & ogillar

Jag gillar

  • Soligt väder, allt känns så mycket bättre. Jag vet inte varför men varje gång det är soligt  väder så blir jag automatiskt på bra humör. Det är gillar't! 

  • Killar i svart tröja. Jag har inte någon riktigt bra anledning men jag tror det framhäver ansiktet mer. Men det är sjukt sexigt också. Hiss! 

  • Killar med synliga blodådror, så sjukt fint. 

  • Att vakna på morgonen, för då är man smalare än på dagen p.g.a att man inte ätit på hela natten. Älska morgonkropp!
Jag ogillar

  • Sådna personer som tror dom är swag för att dom har mönstrade leggins. Skitfult verkligen! Typ från skitaffärerna ginatricot,h&m eller lindex. Eller tror att det är dancehall stil, herregud.

  • Folk som ljuger, jag hatar folk som ljuger och sedan inte tar tag i det, utan bara går runt och vet att den ljugit. Så sjukt fegt. Aa juste, hm vänner. Aldrig i mitt liv att någon i denna värld skulle orka med en skitunge dom denna person. 

  • Mobbig, jag är sjukt mycket emot mobbing. Då menar jag inte tjaffs emot små kaxiga ungar, utan såna som verkligen är utsatta. Jag har vart med i friends en gång och jag är så mycket emot mobbing! Jag har själv vart en mobbare när jag var yngre och vet nu hur allvarligt det egentligen är. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0