Hej jag är glad!

Förrigår: Bestod av träning, skola, friskis pass och sedan drog jag ut och joggade i 1 1/2 timme. Duktig tjej!

Igår : Var en dålig dag. Eller iallafall tills jag och Jossan drog på dans. Vi har fått en ny danslärare, vilket verkligen sög! Fyfan, men vi ska göra uppvisningen bra!

Idag: Skolan har rullat på som bara den, sedan avslutades dagen med simning i simhallen. Fyfan vad äckligt och pinsamt.. Mamsi hämtade mig och Felicia och vi drog till hemmakväll för att köpa massa gottigott till kvällen. Ikväll kommer min älsklingspälskling hit också. Halv 10 börjar new girl! Taggaaa :D

Jag har precis nyss handlat massa ralph lauren kläder. Gladis här !!



Kommentarer
Postat av: Elsa

Vartifrån har du handlat kläderna?? Tacksam för svar;) ur bra blogg också:)

2012-04-21 @ 10:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0