Something missing.

Igår slutade jag 4, sent för att vara en fredag. Drog och tankade och sedan åkte jag och lämnade ett par byxor till Pernilla. Efter det skulle jag dra mig hemåt. Men träffade Papi på vägen så jag drog med honom in på ica för att handla. Då vi kom hem startade vi direkt med att göra tacos. Älskade Tacos. Sen någon gång efter maten kom Alexandra till mig och vi fixade oss och drog till kungsängen. Där vi träffade massvis med folk. Jag satt och pratade med Nico i hundra år. aa det var min fredagkväll. Inte bäst men helt ok. Vi sov hos mig. Och kollade på pretty little liars, dock somnade jag på en gång. Hehe..

Nu ska jag hålla min uppdatering.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Kärlek t tröjan du har på dig! ;)

2011-09-17 @ 15:03:38
URL: http://dontgive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0