Mycket frågor på engång.

Nej jag duschade verkligen inte med honom! Känner mig som hemma där så duschade bara, haha är det inte normalt att duscha efter man tränat eller?
Godmorgon alla glada. Jag är helt sjukt glad idag iallafall! Börjar dagen med slöjd om ungefär en timme. Efter det har jag bara två lektioner :) Yey, tror jag ska ta bussen till skolan idag faktiskt! Efterskolan vet jag inte riktigt vad som händer än, skulle dra och fika med Michel men han har en interjuv så jag vet inte än. Men han får väl höra av dig underdagens gång. Om jag inte träffar honom blir det iallafall gymmet eller dans i lokalen. Idag tar jag dagen som den kommer! :)
dagens outfit. Ursäkta för suddig bild.

Kommentarer
Postat av: haha det vill du allt veta va

tryck upp brösten lite mer..

2011-09-28 @ 21:03:11
Postat av: shooo

haha vilka bröst?

2011-09-28 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0