Valborg <3

Hejsan alla goa och glada. Jag har haft bästa valborg iallafall,hur var eran? Allt började knas. Vi blev "tagna" av aina. Sen sprang jag och Jossan ifrån dom. Så blev det feet knas. Men vi kom till Tobias tillslut iallafall. Var inte där speciellt länge utan drog vidare till donken. Och sedan mot Älta. Hahahha jävla poliser överallt asså! Men vi kom fram iallafall och ja det enda jag kan säga är att jag hade jääävligt kul. Fick inga bilder från igår tyvärr men ja. Vi drog där ifrån vid halv 5 typ. Så nu är jag sjuuukt trött. Men ja.. det är värt det.

Kommentarer
Postat av: paulina

vet dina föräldrar om att du är ute och festar, dricker, röker, vettefan?

2011-05-01 @ 15:27:44
Postat av: sofia

jag väntar hela tiden kan inte du visa vad du använder för något smink , menar göra en video eller bilder på allting , för det är verkligen skit fint puss

2011-05-02 @ 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0