Sådärja

Nu har jag och Papi suttit och snackat moppe hela kvällen. Det som är positivt är att jag slipper betala moppen. Det dåliga är att jag troligtvis inte får en crossmoppe.. Bajsa snett på det säger jag bara! Men bara jag får något att köra på så är jag glad! Har suttit och läst 56 blad i moppeboken. Tackar verkligen Tengmo för att jag får låna hennes böcker! :D Jag har även gjort en kladdkaka till slöjden imorgon,hihihii!!

Nu ska jag avsluta detta inlägg och tagga inför tandläkaren imorgon :s hahah, det kommer inte gå bra kan jag säga er! Efter det blir det skolan till halv 4 då ska jag till gymmet och hårdträna. Sen hem för då blir det tacos. Favomaten här dårå! Sen på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer än.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Felicia M

Världens finaste bild julia! <3

2011-05-13 @ 08:09:11
URL: http://fmolnar.webblogg.se/
Postat av: FELICIATENGMO

Lugnt gumman, och fasen vad fin du är <3

2011-05-16 @ 23:50:42
URL: http://feliciatengmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0