Nu är det allra jobbigaste över

Pratade ut med min familj idag, och fattade ett beslut tillsammans.. det funkar inte i längden. Så torkar bort tårarna nu med min syster bredvid mig. Var med Pernilla och Linn efter skolan. Snackade ut lite. Sen har vart hos Tobiie hela dagen. Suttit och snackat på hans balkong sen spelat fifa. Sen ätit tacos. Drog hem när han skulle på träning klockan halv 9. Nu ska jag dansa bort alla tankar. Och fortsätta lära syrran att dansa. Så kul :) Puss!
Imorgon ska jag troligen träffa Pernilla och prata.
Fick massa nya böcker till moppekursen och tiderna till kursen och test och massa grejer. Så nu startar plugget på riktigt. Detta fick jag:
En bok med alla vägmärken.
En bok med "prov" på vägmärkerna.
Tjock moppebok om allt.
Bok med vägmärkesförteckning.
Papper med tider.
Papper med inloggning till prov.

Kommentarer
Postat av: sara

vad för beslut? älskar din blogg!! <3

2011-05-16 @ 23:18:49
Postat av: sofia

vad för beslut? älskar din blogg! <3

2011-05-16 @ 23:19:29
Postat av: Anonym

gumman vad för beslut? finns alltid, alla tider på dygnet.



du vet nog vem det är, om du tänker efter..<3

2011-05-17 @ 11:45:24
Postat av: Anonym

vad är det som har häntJ förstår om du inte vill skriva, men kan du inte ge en "hint" om det i alla fall så vi som känner dig kan lista ut?



Hur går det med Sam förresten? fortfarande tillsammans? <3

2011-05-17 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0