halv studiedag

Skönt att sluta 12 idag. Var med Alexandra och Jossan lite efter skolan för att hämta lite saker. Sen drog jag hem. Jävla skitväder. Det är Maj och det snöar. Är det normalt :o men nu ska jag iallafall plugga. Sen kommer älsklingen min om 1 timme ungefär. Yes, det är typ min dag ;)
Fick lite kommentarer tänkte svara på dom nu.
En fråga var vad färgerna betydde på skolia.
(Klicka för att få större bild)
Röd - Frånvaro, alltså skolkat
Gul - Senankomst 5 min
Orange - Senankomst 10 min
Grön - Hemma från skolan.
Blå - Notering om hur lektionen var.

En annan fråga var om min onepiece jag beställt.
Nej jag vet att det inte är någon onepiece men har du problem i hjärnan eller? vad kallar du det? Overall eller :p haha jävla retard. Klart jag vet att det inte är märket onepiece men man kallar alla dessa dräckter "onepiece" . Sen vet jag att jag har skrivit fel. Och det har jag redan rättat till! Vet inte riktigt vad jag tänkte med. Men hade väl så brottom med att beställa den. Men det är fixat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0