Dagens svar på frågestunden

Fråga från Molle.
Vad har du fått för intryck av mig? :)
Vilken är din favoritmat?
Hur länge och hur ofta tränar du?
Vad är viktigast till en killes utseende för dig: leendet, ögonen, händerna, vad? :)
Svar: Galet söt, och snäll!
Tacos!
Jadu, det är olika tränar dansen 1 gång i veckan,gym 2 g/v men försöker få in ett till pass.
Leendet och blicken!

Fråga från Anonym.
hur många besökare har du per dag?
Vad gillar du för killar?
Svar: Jag har mellan 150 - 210 pers/dag
Jag gillar såna killar som tar hand om en&bryr sig om en, helst blonda med blåaögon. ;)

Fråga från Lovisa 13.
vad brukar du göra på fritiden??
Svar: Då jag har ingenting alltså verkligen fritid för mig själv brukar jag träna hemma. Annars vara ute med massa vänner, shoppa,bio,fekke :)


Fråga från Conelia.
Hur mycket pengar 'lever' du för varje månad?
Vill du fortfarande ha en katt nu när ni skaffat hund? :)
Va använder du för mascara?
Kram.
Svar: Hhaha, jag får mitt barnbidrag (1100 kr) Sen tar jag pengar hemifrån och får lite extra pengar. Så jag kanske "lever på .. 1500 kr per/mån
Ja, jag vill fortfarande ha katt!! Det här är bara en "lånehund" som är hos oss när ägarna inte är hemma.
Jag använder den gröna define a-lach mascara. Från maybelline.
Min lilla Ella! Hon är en dvärg spets.

Fråga från Mikaela.
har du någon gång varit otrogen mot din dåvarande pojkvän?
Svar: Nej, absolut inte när vi var tillsammans. Skulle aldrig sjunka så lågt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0