Lista

att jag vill ha - sommar
att min senaste kyss - tror jag att jag ångrar
att jag pratar - medans jag skrattar,hela tiden.
att kärlek är - det underbaraste men ändå det värsta som finns.
att jag gillar att - festaaa

att jag alltid kommer att - älska honom.
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - kommer ej ihåg.
att idag har jag - Jobbat.
att jag just nu tänker på - att alla ska sluta ringa på skype -.-
att i kväll ska jag - städa mitt fucking rum..
att i morgon kommer jag - jobba,träffa Sam
att jag hoppas - jag får ett förhållande :)


Vad:

Längtar du till mest just nu? lördaaaaaaag
Ska du göra i helgen? fiesta
Har du för kläder på dig? leggins,linne,tjocktröja
Gjorde du igår? slingade håret,jobbade
Ska du göra i sommar? Sola&bada i pinacolada.
Åt du senast? godis :$
Har du för mobil? sony ericsson
Vad köpte du senast? godiset 
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? springa



Kommentarer
Postat av: Anonym

''i pinacolada'' Pina Colade är en drink, inte en plats

2011-03-23 @ 22:19:24
Postat av: Anonym

vem snackade du skype med?

2011-03-24 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0