veta mer om Julia

Vad tycker du om killar som bloggar?
Jag tycker det är gay. Men om den gillar det så får den väl göra det.
Hur många besökare har du?
Jag har runt 150 - 170 besökare varje dag. Dom har sjunkt som fan!
Kan du lägga in mer outfit bilder?
Självklart kan jag det. Men gör mitt bästa ;)

Vad är det fulaste modet/klädesplagget tycker du?
Ååh det finns så mycket fult. hahah utsvängda jeans är nog det värsta!
vilken är din riktiga hårfärg? (a)
Den är ljusbrun. Önskar att jag aldrig började färga håret så mycket..

Hur mycket väger du?
& varför har du emot tjocka tjejer?

Jag väger typ 46 och jag har inget emot dom? Är gärna vän med feta :p

Hur kan du få så fina ögon på bilder unge!!

hahah, fina tycker jag inte men jag kan sitta i timmar med mascaran för att få dom som jag vill.

hur ser din drömkille ut? och hur ska han vara?

1.40 lång, smal.. Haha nej jag skojja, men han ska vara längre än mig iaf! Vältränad (älskar muskler hehe) och gärna stilen. Jag älskar blonda med blåa ögon men det går med brunetter med gröna ögon också. Han ska gör allt för mig, alltid vara gullig, smsa mig ofta, och han ska alltid få mig att le. inte hålla på med andra tjejer. Typ så

Detta var lite frågor från läsare. Varsegod!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0