5 saker du kanske inte visste om mig

♥Jag går runt och ler nästan hela tiden när jag har en kille som jag verkligen gillar.

♥Jag är 161 cm. Jag hatar att bli kallad kort, för jag har normal längd. Ändå blir jag kallad saker som pluttis,smulan,prick,lilleskutt m.m

♥Jag älskar hajar. Häftigaste djuret i världen. Dom kommer alltid vara min favorit. Efter det kommer hundar. Jag tror jag kan alla hundraser,helt seriöst. Mina vänner får damp på det när jag rättar till hundrasen. Efterdet katter såklart. När man är ensam så har man en liten kisse att gosa med (y)

♥Jag kan inte blinka med ena ögat (flörta) blir bara fel.. Stackars mig.

♥Jag älskar när killen pussar en på pannan eller kinden. Så galet gulligt!
Tumblr_lg6gknhoop1qb9x3vo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0