skönaste

Efter bion drog vi till Linnea. Skitsköna! Askul. Sen runt halv 12 gick vi till Casper. Sen var vi dära hela kvällen. Herregud alltså :p hhahaha roligaste. Har precis lagat mat åt min syster. Duktig chey. Ska hoppa in i duschen, usch så ofräsch man känner sig! Ska lägga in bild sen. Fick en bild från igår ;) Sen ska jag åka och möta S för att hämta min ipod och örhängen som jag glömde dära. Efter det få tag i mina tjejer felicia och ronja för att sedan dra och träna. Och ikväll blir det pluggpluggplugg... Hade även tänkt att hinna med att åka kolla katt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du fått dina ögonbryn så? jävligt fult gumman, det ser ut som dom är helt ute o cyklar

2011-02-20 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0