Pernilla Norrby

Måste bara få skriva lite. Henne är någon jag känt i några år. Och vi har vart med om så galet mycket. Vi finns alltid för varann. Det är så underbart att ha henne där. För vi har så mycket gemensamt. Och jag vet inte om jag skulle finnas här idag ifall inte hon hade funnits för mig. Jag menar för 2 år sen förlorade jag allt. Och det var endast hon som stog upp för mig. Och stod på min sida.  Bara hon av alla jag kände. Hon vet själv hur dåligt jag hade. Sov nästan varje dag hos henne. För allt var så hemskt i min värld. Vill bara tacka henne för allt hon gör för mig och allt hon gjort. Andra halva ♥
bilden tagen för 2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: pernilla

gullunge, jag blir tårögd :') för söt ! Jag kommer alltid att ställa upp för dig, jag kommer alltid att finnas för dig i alla lägen! du är underbar hjärtat, jag älskar dig min lilla glädjespridare, mår du dåligt mår jag dåligt, mår du bra så mår jag bra ;) <3

2011-02-22 @ 21:05:08
URL: http://dontgive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0