Nu ska jag lära er lite om kalorier


Shoppa/gå / 1 timme = – 233 kalroer.
Dansa /1 timme = – 318 kalorier.


Och ni som alltid är sugna på typ choklad så innehåller en vanlig marabou chokladkaka 3000 kcal. Och EN liten chokladgodisbit 50 kcal. Galet! Så här är ett tips till er
innehåller endast 117 kalorier.


Kycklingbröst = 114 kalorier /styck

Nu kommer vi till tummen ner !

Mackor, i en macka, typ ost & skinka är det ungefär 400 kcal. :o Det är lika mycket som en vanlig portion mat. Så mackor går fet bort ifall du ska ersätta mat. En macka blir man inte heller mätt på länge. Utan mat är det som är bra.

Sen att småäta är verkligen inte bra. Utan man ska äta 3 gånger om dagen. Eller som jag frukost och sen inget mer :) Kanoners.

Kommentarer
Postat av: elina

juuuliiia, sluta med kalorisnacket.. du är redan skitsmal! man får inte fin kropp av att svälta sig själv, då är träning mycket bättre gumman <3

2011-02-23 @ 21:26:46
URL: http://eelinas.blogg.se/
Postat av: FELICIATENGMO

man blir inte smalare bara för att man äter en gång om dagen julia, kroppen mår bara dåligt av det. man ska äta tre gånger om dagen och träna för att bli smal eller vad det nu är du vill :) <3

2011-02-23 @ 22:19:12
URL: http://feliciatengmo.blogg.se/
Postat av: maja

bara ett litet tips, om man är ute efter att t.ex bli smalare och få "finare" kropp så ska man äta ordentligt, alltså en varierad kost flera gånger om dagen + träna och sova rätt och ordentligt. folk kanske inte tror det men mat, sömn och träning påverkar varandra mer än man tror, tro mig jag är elitidrottare :) å så måste jag bara säga att du har en jättefin blogg! :)

2011-02-24 @ 12:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0