Halloween2

Direkt efter skolan drog jag, pernilla och linn hem till pernilla och käka. Sen efter det har vi kollat skräckfilm. Om jag dog ;o älskar skräck bara att jag måste ha någon att hålla om. :( Mamma är och tränar så hon ska hämta mig här efter det. Sen när jag kommer hem ska jag fixa iordning massa saker. Städa mitt rum tex. Ni tror säkert att jag städar mitt rum varje dag. Men grejen är den att jag säger att jag ska göra det, men det händer aldrig. Så idag är en bra dag för det. :)

hahahah gammla tider. Lokalen.

Kommentarer
Postat av: A l e x a n d r a 's

trevligt att du också ristat in ett exakt likadant hjärta på handen, storlek och form o allt , och trevligt värre att du också köpt jackan (Y) :).

nej men julia, den har funnits länge. du kan inte kalla mig ekare om du inte har köpt den än :O<3

2011-02-08 @ 19:36:38
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0