hahaha jävla sushi

Roligaste på länge. Drog hem till Sam runt 2. Jacko och sebbe var också där. Dom hade ringt och beställt sushi som skulle komma fram till dörren :p sjukaste. Dör! Sen får dom vänta i 1 timme. Sen ringer dom till sushi grejen och klagar. Så dom får sänkt pris till 200 kr. Sen när hon kommer 12 min försent än vad hon sa hahah så när hon kommer med maten så ger sebbe bara 150 för skiten. Då drar hon där ifrån med maten. hahah kanske inte låter så kul men det var galet! :) Så vi drog till lunden och dom käkade sen kom Alex och vi tog bussen vidare till viksjö så nu är jag hemma och ska göra min uppsats om australien klart.
hahahahah stördaste och enda bilden ifrån lördags. Hahaha caspers familjs jävla masker som hänger lite var och här i köket ;) skit roliga. Tror jag aldrig garvat så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0