Förändrad.

Jag tänker börja ändra mitt beteende. Tänker leva dagen som om det var den sista.
♥ Sluta bråka med folk.
♥ Inte dricka mig full
♥ Bli hjälpsam hemma.
♥ Sköta skolan,höja mina betyg och börja plugga på riktigt.
♥ Börja träna och äta nyttigt.

Det som får mig att inse detta är för att en viss person i mitt liv är väldigt sjuk just nu och det sista jag sa till hon/han var " Men ligg där då ditt cp" Och nu ligger hon/han på sjukhus. Kul. Jag vet att det inte kommer hända något men bara blotta tanken av att inte ha den i mitt liv får mig att svimma. Så tänker ta tag i mitt liv sluta vara så kaxig. Börja ha respekt och allt det. Hejdå.
tagen nyss.

Kommentarer
Postat av: FELICIATENGMO

låter bra gumman :) se till att verkligen satsa på betygen också, vet dock inte vad du har nu men jag kan säga att jag har jävligt mycket ångest för att jag inte tagit tag i mina betyg tidigare, är ett jävla helvete nu med gymnasium och kommer inte komma in i dom skolorna jag vill, och jag har inte ens så jättedåliga betyg.. Så ett tips är att verkligen ta tag i skolan och smöra överdriiivet mycket! <3

2011-02-24 @ 17:58:55
URL: http://feliciatengmo.blogg.se/
Postat av: pernilla

gumman, du är underbar och kommer verkligen att klara det, jag finns vid din sida och stöttar dig. du är stark och jag älskar dig !

2011-02-24 @ 21:39:16
URL: http://dontgive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0