Många som undrar hur min moppe ser ut,här är pärlan:

Min älskade bebis.
Märket heter Sachs. Och är en tysk moppe. Ingen kina!
Den går i 65 km/h och är ändå i orginal,vilket jag tycker är sjukt skönt.


Dagen har vart helt fantastiskt skön! Skolan gjorde vi ingenting. 2 lektioner. Slöjd&so. Fick bara böcker och sådant. Efter skolan satt jag på träffen med Jossan och Ronja. Pluggade sönder moppeboken. Drog sedan in till stan för att göra provet. And I made it! Så jävla skönt att ha det gjort. Så imorgon blir det moppen till skolan,yey. Efter provet mötte jag upp Alexandra och Nadja. Snackade lite med dem. :) Glad tjej med glädjetårar går vidare till bussen och möter Casper,Mattias och Tobias. Fick sedan sällskap av Tobias på bussen hem. Käkade och träffade min bror som jag inte träffat på flera månader. Var jätte trevligt, vi satt och snackade rätt länge. Sen då han drog åkte jag och träffade Jacob,Erik,Linus,Ante och så. Vi körde runt lite. Chillade med livet! Sen drog jag hem igen och till Stäket till Alex för att hämta en tröja till skolfotot imorgon. Har precis duschat och ska sätta på pretty little liars nu. Puuuuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0