Visste du att...

♥ Jag älskar hundar, jag kan alla hundraser!

♥ Jag hatar att jag älskar facebook. Det tar över allt!

♥ Jag glömmer saker jätte snabbt. Ifall jag läst en text, kommer jag sällan ihåg vad jag läst.

♥ Jag har alltid viljat bli designer, när jag var liten gjorde jag och en kompis till mig Felicia en hel bok med design.

♥ Jag har dansat på 10 olika danssorter under mitt liv. Streetdance,hiphop,dancehall,popping,locking,jazz funk,breakdance, sen en koregrafi med poledance,magdans,,baletthiphop, ;)

♥ Jag är varmblodig som fan.

♥ Jag hatar vår och höst. Det är dom tråkigaste årstiderna. Det är ju antingen sommar eller vinter man vill ha. På hösten regnar det typ bara. Och på våren är det inte så varmt..

♥ Jag har haft en hamster,en kanin och ett marsvin i mitt liv. Men ingen av dom tog jag hand om :p

♥ Jag vill ha en vit kattunge mest av allt i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0