Torsdag

Idag blir det en helt vanlig torsdag. Skulle egentligen på fest. Men minn kära farmor kommer hit så pallar inte dra ut eftersom hon bor i typ göteborg. Känner att jag måste umgås lite med henne. Var och kollade på en match igår på vallen med Alexandra och Jossan. Köpte godis och grejer. ;) Efter det så skulle vi vänta på bussen med Alexandra så kom Sam,Sebbe,Alex,Timan & Johan. Så drog med dom eftersom jag ändå skulle sova hos Sam. Vi drog ner till sandvik och där hände inte speciellt mycket så var inte där länge, utan drog mot bussen för att åka till statiol och köpa godis! Så tog även följe med Alexandra och Denise. Så fick vi med oss chips och julmust. :D Drog hem och var med Bill,åt upp typ allt. Tjooho tjockisar,you know. Det gillar vi! Vaknade upp av att det var gaaalet varmt.. knas,för det är ju typ 30 grader i solen :o tog bussen till jakan vid 2 för att möta Alex sedan hoppade Jossan på bussen också. Nu är vi hos mig. Och dom ska på fest och jag stanna hemma :( skittråkigt men sånt är livet. Ska troligtvis till gymmet idag. Annars inget bestämt.. Puss!
Sugen på att baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0