Påminnelse om gårdagen dådå..

Godmorgon allihopa! Here is the storie.

Felicia,Olivia,Lina,Alex,Vanne,Mickan,Ronja,Jossan,Elin och Pernilla kom till mig runt 6 så fixade vi massa och hade lite tjejmiddag. Efter det satte vi igång vattenpipan. Satt därute till alla andra kom som typ kom runt 8. Så bara öste det på med folk. Tillslut var det helt fullproppat. Kul var det! :) var runt 52 pers hära. Hahahaha! Vi hade så hög musik så det dunkade in galet mycket till grannen. Sen var det lite folk som klättrade ut på taket. Så grannarna ringde polisen. Sen kom polisen och jag snackade med dom. Gick skitbra. Dom hjälpte mig att ta ut massa folk också. Tillslut kom min papi och då var Pernilla,Elin,Sam,Alex,Alexandra,Jossan och Aino var kvar och hjälpte till att städa. Ett stort tack till pernilla som vad till galet stor hjälp ! :) Sedan sov Alex,Jossan,Aino,Alexandra och Sam kvar. Jag och Alex var uppe med tuppen alltså ;) haha, standard! Vill tillbaka till gårdagen. Me love.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Det är lugnt gumman :) glad att jag kunde hjälpa till ;) puss på dig och tack igen för igår ! <3

2011-04-02 @ 15:03:14
URL: http://dontgive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0