Lista tagen från Elina

Namn: Julia Wistrand
Född i: Bb
Utmärkande drag: Rätt liten,kurvig, ljusbrunthår.

Sällskapsspel du gillar att spela: Monopol när man är flera
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Havet och horisonten
Vad använder du för parfym: Bruno banani
Vad har du på dig när du sover: Mjukisdress eller stortröja
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Hon är världens shopaholic, alltså mer kläder till mig. Henne kan jag prata med. Hennes flumhumör,bästa.
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Han är den snällaste,bästa pappan men någonsin skulle kunna få. Han vill alltid mitt bästa. Love u.
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Jag har ärvt min pappas potatisnäsa, min mammas pyttehänder. Av pappa har jag ärvt att kunna kontrollera alkoholen. 
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Alltså jag skulle vilja vara tjej,men inte sånt problem med allt som killar inte har. Önskade killar och tjejer hade lika mycket problem.  
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Då skulle jag vilja heta något långt. Som Evelina eller Melanie. Älskar namnen.
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Kärleksfilm. Så galet underbara allihopa.
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: När jag fixar mig en 7, osminkad 5.
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 8
Vad tänker du på när du inte kan sova: Älskling
Du ritar när du pratar i telefon? hjärtan och försöker skriva autograf.

Du har en hemlighet som ingen annan vet? Yes
Du önskar att du var smalare? Ja, om jag fick mindre höfter och får bort lite lår.
Du kan spela piano? Nej,tråkigaste instrumentet!
Du har snott pengar från dina föräldrar? ja.
Du har gått på bio ensam? hHAHA, nej..
Du gillar att bli fotograferad? aa när den blir bra. Inte annars!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kurvig? det är du verkligen inte, typ small som en pinne. lek inte.

2011-04-10 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0