godmorgon

Hej alla människor som går i skolan just nu, själv sitter man på baksidan och solar. Feel the pain!

+ Jag hissar galet mjukisdress på morgonen. Så mysigt. Och lätt :)

+ Blåa ögon, jag älskar blåa ögon. Finaste ögonfärgen. Ögonen lyser upp. Vackert!
+ Min lillasyster, skönaste ungen i hela världen.Jag svär!
+ Smirre, gottgottgott!
+ Sunshine, man blir brun 
- Den nya kexchokladen, med blåbärssmak.. bläää! (testa inte)
- När man precis har ätit och man känner sig äckligt tjock!
- Man är borta från sin pojkvän ..
- Att  vara sjuk när man åker bort 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din mjukisdress? Eller vet du vart man kan köpa såna? :)

2011-04-05 @ 16:25:17
Postat av: Anonym

ohio i stan!

2011-04-05 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0