Dag 02

Mina bästa vänner.


Min allra bästabästabästa vän är Alexandra. Vi har hållt ihop sjuuukt länge nu. Nästan varje dag har vi vart med varann. Vi är så galet starka och klarar allt bara vi är tillsammans vi är bäst älskling :) Vi 2 genom eld och vatten, i vått och torkt,sommar eller vinter, spelar ingenroll alltid vi!
Felicia Molnar - min lilla pajas. Här har vi världens skönaste människa. Så jääävla skön. Älskar hennes beteende. Alltid så glad och positiv och tokig. Henne har jag kännt sen jag var 6 år :) Love that girl!
Ronja Lundberg - Världens sötaste. Alltid fylld med energi och ideer. Hon har jag galna minnen med! Galna menar jag då!! Loveeeee
Josefin Skoghag - Coolaste tjejen, min danspingla. Allt blir så mycket roligare med henne. Roligaste :D Jag älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: pernilla

hello my baby, läs på min blogg, hihi :) grattis på dig igen gumman ! <3

2011-04-01 @ 09:41:44
URL: http://dontgive.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/se/en/zara-S2011/61154/269045/CAMOUFLAGE%252BSHORTS



länken till shortsen alla som undra!!!!!!!

2011-04-01 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0