Då var det dax

att svälta. Har ätit hela dagarna nu. Massa chips och godis.
Nu blir det advokado till lunch. Ingen frukost eller middag.
Lets go. Fuck vad tjock jag känner mig alltså. Ni vet den där
känslan när man töjt ut magsäcken.Hatar det! Så tänker
inte äta något nu tills skolan. Imorgon blir det bubbelbad
och spa behandling. Sen på söndag så blir det 6 timmars lång
tågresa. Blir hemma runt 7 då ska jag dra till gymmet. Och
sedan på måndag äre skola. Har missat så galet mycket
grejer nu på grund av att jag inte tog med mig några läxor
hit. Duktigt Julia. Så jag kommer ha otroligt mycket plugg
när jag kommer tillbaka. Sug -.-
Min glädjespridare & moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0