blev ingen optiker för mig idag

Så jag får ta det någon annan dag. Har suttit och snackat med en engelsk tjej hela kvällen nu. Hon är så jävla skön hahah, imorgon ska jag till grillen för att käka med tjejerna vid halv 12. Då ska jag även hämta plugg. Sedan ge dom lite pengar och så :) Ska även hämta min lillasyster på dagis. Och så.. Det blir min dag imorgon.

Sen tjatar alla om att jag ska göra videoinlägg hur jag sminkar mig och hur mitt rum ser ut. Jag har tänk att göra det inlägget när mitt rum är klart. Efter som jag ska göra om det om ca 2 veckor så tar jag det då. Så ni inte ser mitt "gamla rum" Sen får ni inte se det nya liksom. Så att så kommer det bli. Så ni vet hur jag har planerat! Xoxo
slänger in en bild på mig och min älskade mami från somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0