Vem är Jag egentligen?


Namn: Julia Wistrand
Ålder: 14 år.
Bor: I stockholm stad
Intressen: dans,vännerna,pojkvännen,musik, m.m
Beskriver mig själv som: Jag är kanska korkad, klumpig och irriterande, fast oftast glad ! är bäst på att skämma ut mig själv!
övrigt: Jag har en syster 5 & en bror 24. Min högsta önskan just nu är att få piercing i ögonbrynet & en kattunge!  

Hejhej! Julia Wistrand heter jag och jag rentutsagt älskar färgen rosa och att få höra komlimanger. Jag tycker om att laga mat , fast inte att äta den och så älskar jag att ha roligt. Har bott i stockholm hela mitt liv och lever mitt liv som en normal tonåring gör nuförtiden, Har vart utomlans 2 gånger i hela mitt liv. Om inte finland räknas. Jag har väldigt bra pigment!  Jag är otrrrrrroligt mörkrädd och hatar skitsnack och folk som inte kan vara sig själva Har tråkig humor som bara jag skrattar åt.. Jag älskar musik. och ja.. vad mer kan jag säga som inte redan är upprabblat ? jo.. en till sak, jag kan nästan ALDRIG vara seriös på bilder. Men har faktiskt börjat försöka vara det. Eftersom alla klagar! :)

pussochkram !

Kommentarer
Postat av: alexandra [allysandra.blogg.se] salomonsson

liknar lite min förklaring av mig själv på min blogg.. thihi :)

2010-09-20 @ 17:06:48
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: alexandra [allysandra.blogg.se] salomonsson

hah.. skit likt faktiskt .. om man läser min och din, exakt samma meningar ;p

2010-09-20 @ 17:07:59
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: pernilla

hahahhahaha, skrattar åt alexandras komentar där asså !

men du, jag garvar faktiskt åt din dåliga humor ;)

2010-09-20 @ 17:55:12
URL: http://dontgive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0