Vaknade på helt fel sida idag!!

Fyfan vilken dag.. hemskaste på länge asså! Först vaknade jag och hittade inte mina *******! Där började dagens irritation. Sen innan det så hade jag vaknat försent. Men det orkade jag inte bry mig om. Sen när jag kommer till skolan så går min skåps nyckel av från toffsen så fick gå runt med nyckeln i bh:n ,så där riskerar jag ju att tappa den.. har redan tappat bort en liksom. Men aa, sen när jag kommer till mentorstiden så har vi ingen jävla fittlektion. Nej, då kunde jag haft sovmorgon i 45 minuter till. Sen nästa lektion kommer jag försent till men det gjorde inget. Utan det som störde mig var att allt dålig som hänt runt om kring mig bara kom upp i tankarna. Så här jobbigt! Så jag gick där ifrån med sofia. Satt och andades ut med henne, tack gumman! Aa, men självklart kommer nästa problem. Fucking lorena. Biiiitch säger jag bara. Aa. och sen sista lektionen så har vi hemkunskap med en cp lärare. Kommer inte gå på många hemkunskaps lektioner kan jag bara säga. Helt dum i huvudet! FYFAN...
Jätte kul dag va?! Fast gick hem till tobias under hemkunskaps lektionen eftersom jag inte kunde vara kvar med cp läraren så gjorde älsklingen mig på bättre humör!
hahah, näääää vad gulliga !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0