they say that tears has it reason and every smile has it own season..

Vet inte vart jag ska ta vägen.. pappa sa nyss massa saker. Massa grejer jag berättat, rabblar han upp framför mig. Fyfan vad jag är svag just nu. Försöker vara så stark som jag kan men faller ner till botten hela tiden..
vad hände med alla orden som sas.. dom bara brann upp. Två dagar innan var du förälskad. Eller du kanske bara ljög. Vem vet?!

Var med Sofia & Jonas idag. Vi gick hem till jonas och hade saftkalas och kollade på simpssons. Och ubersnälla jonas skjutsade hem mig. Skönt!
fyfan vad jag saknar dessa tider. INGE PROBLEM,INGE TÅRAR. BARA DU&JAG
jag älskar dig felicia molnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0