svar på kommentar



svar:
MEN JAAA, och kommer göra länge..kan ni inte bara hålla käften.. fattar ni inte att jag blir mer ledsen när ni håller på. Fan tappar andan så fort jag hör hans namn. Hur kul tror ni då att det är egentligen?! Vaa.. tänk er själva. Att vakna upp en dag och inse att han verkligen inte finns där. Hur kul tror ni att det är. Livet är ingen jävla lek! Det är som ett fucking spel.. snälla kan ni sluta kommentera om detta. Skulle vara jätte snällt! Jag kommer älska honom länge, han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! Även om han inte kommer tillbaka så vet han att jag alltid kommer acceptera honom för precis den han är. Så, gå och lägg er. Det ska iaf jag göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0