rubrik

Visste inte att det kunde kännas så här tungt. Allt händer när man minst anar det. Blev av med 2 st på en dag. Det är för mycket! Du var det bästa i mitt liv.. ni vet inte hur jobbigt det känns att bli av med något man verkligen gillar. Att höra att den inte finns där. Det är det värsta som någonsin kan hända! Så alla.. ni tror att ni inte bryr er, men egentligen så bryr ni er så jävla mycket. Att bara ligga och kolla upp i taket, kommer det fram som ett bildspel av "det bästa" allt det som du skrattat med,allt du log åt bara fälls i tårar. Allt! Mitt liv blir inte bättre för att jag ligger här och klagar eller skriver av mig. Men det gör så jag drar av mig lite av dom känslorna som ligger inom mig.. bye.

Kommentarer
Postat av: anonym

älskar du han fortfarande?

2010-09-21 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0