påtal om fjortis

Herregud.. visst man kan säga fjortis utan att mena det. Men jag fattar inte vart ni får mig att vara fjortis, kan ni säga vart jag är fjortis. Fjortis kan vara betéendet och utseende. Visst jag har löshår. Men inget jävla ruffs, visst jag har smink men fan inte consiler på läpparna och 3 ögonfransar, visst jag kan vara kaxig, men pratar inte som en pipig liten mus. Jag står upp för det jag sagt. Sen alla har åsikter om saker och ting, det har alla! Och då menar jag verkligen alla i hela världen! Vad fan är erat problem kan ni säga vad som är fjortis på mig?



Kommentarer
Postat av: hanna

omg, säg någonstans du är fjortis? hur kan folk tycka det? :S fett störda. Måste bara säga att du är så sjuuukt fin! jag driver inte du skit vacker! ;) Kram!

2010-09-14 @ 17:57:48
Postat av: seriöst

var är du inte fjortis? festar, tycker det är coolt? du förstör din kropp lilla tjej. LÖSHÅR, alldeles för mkt smink, ÖRHÄNGENA, attityden. Men jag förstår att du har svårt att se det själv när dina kompisar säkert är likadana..

2010-09-14 @ 22:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0