minnen


Lill modellen. Hahah, 4åriga lillasyster

Dagen hemma hos Felicia med ante. När felicias lillebror spydde ner mig..

aaaaaw så små!
Hugo,oscar och robin. Fotbollsdagen. När jag var så stolt över mina mål!

herreguuuud... julafton 07. Gämför ansiktet och under! Läpparna!!

skolavslutningen i 5an, Felicia & jag (blondie)

orange håriga julia. Hahha.. aaw varberg 07!

Varberg. felicia och palle fiskar krabbor. hahaha.. jag tönt på sten.


dj med felicia på barkarby skolan.

Jag & pernilla. Åkte runt i varje köpcentrum i hela stockholm för att komma åt
dom skorna jag har på mig på bilden .

Romme, med Felicia,fredrik,robin,bella,och alla. Fyfan vad kul det var
"EN BUSSCHAFFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR"

Alla hjärtans dag med Felicia & pernilla

Lina,jag och felicia på daisys efter en busig stund på willys

Myskväll hos felicia.

Elinas födelsedag. hahahah

Elina,Jag och pernilla i jakan 08

HAhahah, gaaalen kväll med achmed och dom 40 rövarna i tengmos lokal.

klassresa med Juliano,robin,oscar,daniella,amila,fredrik alla gamla vänner.

Finland med ronja


Kommentarer
Postat av: pernilla

men snygga bilder du lagt ut på mig då ;)

2010-09-12 @ 23:02:18
URL: http://dontgive.blogg.se/
Postat av: Linn Eriksson

Juliano är KATT! ;D

2010-10-27 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0