Lite ändrade planer

Herregud vilken dag! Drog från sista lektionen för hemkunskaps läraren är helt jävla dum i huvudet.Så drog hem istället. Och tänkte plugga, så la mig ner i sängen och läste på.. men vafan höll på att somna för att det var så tråkigt, så ställde mig och tog en 1 mil på springbandet istället. Sen har jag ingen aning hur jag kom till datan nu. Men nu blev det så iallafall. Sen är jag så häär irreterad på att min jacka är såld som jag tänkte köpa. Fan! Den var typ perfekt. Men jaja.. min fjällis har inte kommit tillbaka från kemtvätten än. Sen när jag sålt den ska jag nog köpa en canada goose långmodell. Men nu tjatar papi ihjäl sig om att vi ska äta så vi höras. Puss
bild som jag tog förrförra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0