Hösten ♥

Så the same! Varje år samma sak! Så jälva nice med höst. Då vet vi att det blir mycket hinkaaa, och haha... som alltid möte med micke varje dag. Hhaah, ronja vi är bara för bra! Sitter här och skrattar för mig själv alltså ni kan inte föreställa er hur kul vi har på hösten. Det är galet! Love it! Så här härlig känsla.

Nu:
herregud, jag som skulle plugga idag. Har inte gjort ett skit! Bara tränat &ätit. Jävla tjockis jag är! Och nu sitter jag vid datan shit. Känner att jag ska ta lite situps nu! Och ladda in låtar på min ipod. Sen ska jag kolla vad jag ska ha på mig imorgon, inte för att det är en sån big deal. Men alltid kul att fixa sig. Sen måste jag komma ihåg pengar eftersom vi tjejer ska käka på kinarestaurang på lunchen imorgon. Så sugen på det! Men imorgon blir det älsklingen, mysa galet som vanligt. Ska även snacka med honom. Men nu är det dax att träna lite och sedan plugga. Pussar!


Jag älskar dig Ronja Lundberg!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag älskar dig med stumpan!

2010-09-14 @ 10:43:12
URL: http://rjf.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0