Du kanske inte visste om mig.

- jag hade snuttefilt tills jag blev 9 år. Klarade mig inte utan den
- jag har en nalle som heter bobbo, som jag haft sen jag var 4. Har den fortfarande
- jag älskar rosa
- jag önskar ofta att jag var någon annan
- jag tycker undervattens-dokumentärer är spännande och är otroligt faschinerad av hajar
- jag har väldigt lätt för att vara mej själv när jag är med nya människor
- jag blir ofta kallad bortskämd
- jag älskar att hålla på med mitt utseende (fixa håret, sminka mej osv)
- jag har en lillasyster och en storebror
- jag är 162 cm lång
- jag är ganska knäpp
- jag kan tänka på roliga saker som har hänt och sedan börja fnissa för mej själv
- jag önskar att jag var 4 igen
- jag är väldigt djup (missförstå mej inte haha)
- jag har ganska många fördomar och dömer ofta personer, än om jag vet att jag inte borde det
- jag börjar lätt klaga över småsaker
- jag älskar att sjunga för mej själv
- jag känner mej ofta ensam
jag är otroligt svartsjuk av mej!
jag har jätte lätt för att skämma ut mig inför sånt folk jag inte vill skämma ut mig för.
jag älskar darin och ola.
jag var ett fan av britney spears när jag var liten.
jag har haft igelkottar,marsvin,kanin och en hamster.
jag hatar folk som glor!
jag är shopaholic. När jag får pengar tar dom slut på 1 dag.
jag har gjort om mitt rum ungefär 18 gånger
jag vill bli det som alla småbarn alltid viljat bli, delfinskötare.
jag har världens bästa vänner.
jag kan inte vissla.
jag vill mest av allt ha en katt som heter smilla.
jag vill ha piercing i ögonbrynet.
jag älskar att tjocka mig. Men efter hatar jag mig själv, och måste träna.
jag älskar barnpogram.
jag är ett problembarn påriktigt.
jag kan stå på tåspetsarna. Det imponerar många.
Sååå nu vet ni lite om mig. Mycket jag kom på.

Kommentarer
Postat av: Elina

Gumman jag har fortfarande min snuttefilt =)

2010-09-10 @ 14:10:38
URL: http://enligtelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0