canada goose

Bajsa på denna jävla jacka seriöst -.- !! Hittar den ingenstans! Och kan inte köpa min tunna fjällräven jacka heller eftersom en viss person har köpt en sån. Så kanske det är lite pinsamt att gå runt med en lika dan ;) alla kanske tror jag vill vara som (den) Men iallafall dagen flöt på. Slutade tidigare p.g.a av att båda våra mentorer är borta,så fick vi sluta typ 2 timmar innan. Därför blev jag tvungen att vänta i skolan i ungefär 3 timmar ;o , sen drog jag och älsklingen till honom blablabla.. har precis gjort mat till familjen. Eller hjälpte till. Eftersom jag kände mig duktig idag. (eller inte) blev jag tvungen att bättra mig. Men jaa.. nu ska jag plugga iaf. Tråkigt, men detta blir terminens första läxa jag gör ! (a) Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0