tears will have their reasons

Vet inte vad det är med mig idag. Men hade verkligen sett fram emot dagen. Allt blev förstört. Såg fram emot morgondagen. Vet inte hur den blir. Det är skola, ska bajsa på den. Serisöt. Sitter och gråter, vet inte varför. Är det något som är dåligt kommer allt som är dåligt fram. Behöver en viss person här nu. Som jag inte ens tror bryr sig. Fattar ingenting. Känner mig efterbliven och misslyckad. Känner mig så tung,har ingen energi. Behöver dig. Han finns inte där. He is gone. gone,gone... Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Allt är bara så knas. Gråter för att min bästaväns dag eller inte bara "dag" utan Dag. En speciell dag. Idag inte imorgon. Fan jävla cp. Fan också. Känner mig grymt jobbig också smsar dubbelsms. Och allt. Jag saknar när jag var nykär. När man var Kär med stora bokstäver. Är fortfarande det men det är inte samma sak längre. Får andra tankar om oss. Känns som att du är osäker hela tiden. Alltid jag som smsar. Allt är perfekt när vi är med varann, vet att det inte är samma sak på sms. Men att få ett gulligt sms. Har man leendet på läpparna hela dagen. Där är energin.

Jag vet att jag inte är perfekt,men jag försöker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet precis hur du känner. jag har varit med om samma sak. men du ska veta att det löser sig. även om det verkligen verkligen känns som det. killar tänker inte som oss tjejer, så är det bara. men man får inte haka upp sig för mycket på alla "fel" dom gör. för då tror jag att man inte klara en dag till faktiskt.. jag vet inte vad som exakt har hänt dig, men jag förstår hur du känner. kan tänka mig att det känns som att du är jobbig och ivägen? att det är du som smsar till honom hela tiden och du vet inte om han egentligen vill smsa med dig. men han svarar, kanske väldigt drygt och inte som du väntat dig. och då känner du att du blir jobbig, du kanske säger förlåt och då blir han ännu mera "sur" för att du säger förlåt.. nu gissar jag bara. men du.. det läser sig, efter regnet kommer sol. glöm inte de! <3 /från en vän

2010-10-17 @ 19:30:57
Postat av: josefin

det känns som jag håller med dig i vissa saker där alltså .. <3

2010-10-18 @ 07:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0