Tacos

kom hem för ett tag sedan, hade slöjd som sista lektion gjorde klart mina leggins. hihi, det kommer bli mysbyxor i think. Inget jag kommer ha på mig som vardagligen, har även på börjat ett par volurmjukisar. Kanon. Har verkligen tagit tag i skolan nu alltså. Förutom engelskan idag som jag blev utslängd på ;p haha.. cplärare!! Men så är livet. Whatever sitter här och dunkar musik som vanligt. Väntar på min tacos (a) melove♥
Ikväll ska jag hem till Ronja. Vi ska typ kolla film och mysa ikväll. Tänkte dra och sola idag men det blev inte så igen :( Så SKA göra det imorgon tengmo får väl följa med mig eller så åker jag på morgonen innan hon ens vaknat. Hon är ju ändå så seg :P haha, så söt!


Har tänkt på en grej, har börjat använda väldigt mycket mjukiskläder. Men jag blir så på vintern/hösten. Det snöade faktiskt idag i typ 5 min när jag skulle ta bussen hem från skolan. Men det är grymt skönt. Det är så mysigt med mjukisar,tjocktröja,mössa,halsduk och tjocka strumpor. Någon som håller med mig ?

Nu: tänkte jag träna litelitelite, lite situps. Och städa mitt förbannade rum..Sedan ska jag väl hjälpa till med maten så den blir klar snabbare. Så puss på er. Mycket text det blev nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0