min älskling

Just nu sitter jag och tänker på den jag älskar så här mycket. Alla gånger vi skrattat,så många gånger jag gråtit i din famn. Alla gånger jag kännt mig så älskad,alla gånger jag känt mig hatad. Så länge det är vi ska jag alltid stå vid din sida,alltid stötta dig till 100% Du kan pussa mig hur mycket som helst, du kan säga hur mycket av dina fina ord och meningar du brukar säga till mig, jag kommer aldig tröttna! Vill att du ska veta att så länge du vill kommer det alltid vara vi två.Du är personen som gör mig glad,du är personen som läker mina sår. När vi är med varann,när du pussar mig, eller när du håller om mig. Kommer jag till en helt annan värld. Våran värld. Där finns bara du&jag. Tiden stannar. I mina tankar är du bäst älskling. Du är allt jag någonsin önskat, allt jag någonsin drömt,du är den som hoppas,du är den som får mig le. Visst jag har känt den här känslan förr men inte som idag.Du är speciell,inte som alla andra. Du ger mig en chans.Du håller i mig när jag vill falla,du håller i mig även om du inte orkar.Ingenting kan hindra mig vad jag känner för dig,för jag kommer göra allt för att finnas hos dig. Och för varje dag som går älskar jag dig mer.Allt du gjort för mig är obeskrivligt. Det är bara du älskling. Den här känslan i magen, för du och jag tillsammans är underbar. Jag älskar allt med dig. Dina läppar ,dina ögon, din personlighet. Min underbara kille! Du är min stjärna på himlen tobias.Du är del av mig. Du är min, och jag är din och du är bäst i världen! Du är min värme när jag fryser.Har så mycket jag har att säga dig,vill att du ska förstå det här nu älskling
Läs en rad ner så förstår du!
Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0