kan man bli dåligare ?!

Hahaha, tänkte komma hem tidigt för att börja med att träna. Sen duscha och till sist plugga. Innan middagen. Men herregud. När jag kom hem, tränade jag på en dans i typ 40 minuter. Sen hoppade jag in i duschen. Duschade i en halv timme :o haha, aa sen nu tänkte jag plugga. Men det första jag gör är att jag sätter mig vid datan. Fan vad dålig jag är! Har prov imorgon i fen, alltså förstärknings engelska (språk) men fastnade framför youtube. Med massa coola klipp. Det första jag gjorde vid datan vad att gå in på msn's videoklipp. Det var något med några lejon som attrakerade sina tränare vid en cirkus. Sen skulle jag lägga in den på bloggen men nu har jag hittat massa andra coola videor! Hehe, ja. Jag sa även det i skolan att jag skulle sätta mig vid datan det första jag gör. Nu ska jag faktiskt göra 200 situps och springa lite på bandet. Får väl duscha igen ikväll.

Men seriöst fan vad jag älskar typ hajar & lejon. Så jävla coola, och farliga djur. Det är så sjukt häftigt att se filmer eller så. Har själv aldrig sett en haj i verkligheten. Men jag tror mina päron kommer göra så jag ska få träffa en riktigt stor haj någongång i livet. För dom vet att jag är väldigt farsinerad av dom. Alltså den känslan i magen när man ser en typ komma mot en människa. Shit! Älskar även filmer som "hajen" eller "shark attack" dom är så jävla bra. Den rädlan fyfan.. Äckligt,häftigt,pirrigt, SPÄNNING!

Kolla in dom här filmerna tex:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0