vad söta!

Haha, shit vad gulliga läsare jag har.. Har vart borta i 5 timmar typ. Ändå så saknar ni mig. Helt otroligt. Hhaha.. 3 som kommenterat. Varför har du inte bloggat idag. m.m, anledningen är för att jag har vart upptagen. Frusen i kylan där ute. Ikväll har jag vart med Daniel,Adam,Jojo,simon,micke,och jocke. Så har inte kunnat. Tyvärr. Tror aldrig jag har fusit så mycket som jag gjorde idag! Alltså mina händer vasr röda. Och när jag tillslut kom hem så jag öppnade frysen. Alltså handtagen till luckorna var varmare än mig. ;) helt sjukt. Jaani, imorgon blire gym med Lina. Vi åker väl direkt efter skolan i think. Hihi. Nice! Nu ska jag faktiskt göra kaffe. Och sedan sitta här i mitt rum med halsduk,tjocktröja och mjukisar och tjocka sockar!! haha..
galet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0