dag 1. Om mig:

Okej vi börjar med dag 1. Alltså idag.
Jag heter Julia Susanne Louise Wistrand och är 14 år. Fyller år den 1 april. jag bor i Viksjö i Stockholm. Jag är 1.62 cm lång, har just nu mörkmörkbrunt hår. Och går ofta runt i mjukiskläder. Även om favoritplagget är jeans. Knasigt! ;) Men aa jag hatar att bo här i viksjö så är inte så ofta här. Men jag har två syskon en storebror Daniel och en lillasyster Elin. Jag är kvartsfinsk. Min morfar var finsk. Haha ;) , ehm jag lever som en vanlig tonåring. Både problembarn och en liten knasboll. Jag blir ofta kallad typ liten/smulan/lillan o.s.v Jag älskar att umgås med mina vänner. Musik är även mitt liv. Vad vore livet utan musik liksom.. En dålig egenskap är mitt tålamod och att jag är envis. En bra egenskap är att jag aldrig ger upp innan det står "gameover" i mitt huvud. Får ofta komplimanger över det. En riktig krigare :) jani, vad kan man mer säga om mig? Inte mycket. Kan inte komma på så mycket mer. Hoppas ni fick lite information.
Där fick ni massa random bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0