Långt inlägg

Varning för långt inlägg :)
Ett jätte stort tack till Elina som erbjöd sig att göra min nya design.Skitsnällt. Hon ska även hjälpa mig med en design lite senare till advent. Blev faktiskt jävligt nöjd! Men aa från det ena till det andra..

Jag har precis duschat och så. Asskönt. Laddar inför skolan imorgon. kul verkligen. Fan satt och tänkte på när jag skulle gå och lägga mig. Är skittrött fan trodde klockan var 23. Blev fett rädd när det stod 6. Så maten håller pås att göra. Shit är verkligen inte hungrig. Men nu har jag bestämt min vecka iaf. utegångsförbud,utegångsförbud och ännu mera utegångsförbud.Fast ändå skönt då har jag tid att träna hela veckan. Fick också ett mms från felicia på hennes hund som dom har köpt jävla lyckoost. Vill ha min katt. Men hittar ju ingen parfekt! Nu blire tacos puss.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0