Herregud vilken kväll igår..

Varning för lång historia!! :/
Jag och alexandra åkte och köpte dricka i söderhöjden sen drog vi till dagiset och drack skit mycket vi var med Linn och Pernilla. Sen kom Vanne,Sem,Jossan,Mikaela,Tobias,Mustafa,Calle och aa dom. Sen helt plötsligt blev det panik för Alexandra däckade och blev typ medvets lös lilla hjärtat.. Så vi ringde ambulansen och allt. Jag drog med killarna till ica. Sen kom min älskade mamma och hämtade mig. Sen var jag hemma och pratade med dom i typ 1 timme kanske. Sen pappa gav mig vatten och allt. Sjukt bra att jag inte spydde något. Eftersom jag också var rätt tankad.. Men har snackat om detta hela dagen med mami & papi så vi har rett ut allt. Men har utegångsförbud och dataförbud. Men tog datan nu eftersom dom ligger och sover. Jaa.. förlåt för dålig uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände när ambulansen kom då?

2010-11-06 @ 01:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0