hahahah, alltså min syrra!!!

Hahahaha, jag typ ligger här och garvar när jag skriver det här men, vi åt nyss. Både jag och pappa har något och göra efter vi ätit klart. Jag ska träna och pappa ska fortsätta med badrummet. Montera den stora spegeln. Sen har min lilla syster gjort ett spel. HAHAHA... aa så självklart börjar hon grina för att ingen vill vara med. Så vi blev tvungna. Hhahah.. Grejen med spelet var att man skulle läsa på "brickan"  som hon klippt ut av papper. Men bebis text är liksom bara lite vågor. Så jag och pappa typ sitter och aaaasgarvar när hon läser på korten. Sen helt plötsligt vann jag. HAHAHAH.. ROLIGT SPEL. JAG FATTADE SKIT MYCKET. svårt att förklara men det var otroligt kul!!!
Ser ni vad det står? ;) för det gör inte jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0