fyfaaaaaaan....

Måste seriöst shoppa!! Jag har paniiiik! Påriktigt. Har inga jävla kläder! Ska slänga hälften. Sen är det bara skitkläder. Jävla skit! Någon som typ kan ge mig 100 000 kr så jag iaf kan shoppa lite saker? Sen avskyr jag min matta i mitt rum. Den är ful och äcklig,typ ullig som luddar av sig när man ligger på den! åååååååh :@ så jävla sur på allt. Har mina sockerpiller den här veckan också.(alltså får min mens) är skiiiiit sur för det också. Helvete. Sen jag tränar hela tiden orkar inte med det. Även om det ger resultat så orkar jag inte. KAN MAN INTE BARA BLI SMAL?!?!?? ååååååååh :@ jävla cp värld. Har märkt att jag har världens humörsvängningar idag. Haha. Nej men seriöst. Gud hade humor. Vilken jävla människa jag är. Kan bara känna en känsla i taget! Antingen glad eller arg.
Aja, jag skiiiiiiiiiiiiiiter it!!!!!!!!
Har precis duschat. Skitskönt. Nyrakade ben och allt är väl bra :) Önskar mig verkligen en one piece i julklapp. Så otroligt sköna. Det är mindre än en månad kvar :') wiiiiiiie.

Nu ska jag faktiskt göra något. Vad vette fan men heter man julia så är man jävligt bra på att underhålla sig själv. Hahah.. sånt här gör jag när jag inte har något att göra :
1. Sitta och garva åt fula bilder på en själv(eller på nån annan)
2. Spela på spela.se
3. Chatta/smsa med någon man gillar. Tiden går så snabbt
4. Välja kläder till morgondagen.
5. Träna och lyssna på musik
6. Lägga sig i sängen och bara  tänka sig bort.
7. Kolla på en film
8. Träffa någon
9. Göra en fruktsallad.
10. Sova :D

Kommentarer
Postat av: pernilla

DOM DU SKA SLÄNGA, GE DOM TILL MIG SÅ FÅR DU MINA SOM JAG SKA SLÄNGA !!!!!! <3

2010-11-25 @ 21:57:03
URL: http://dontgive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0