dagens kommentar

svar: hej! jag tvättade den med tvål och vatten. Viktigt att få bort all tvål från hålet. Tvättade den 2 gången om dagen. Sen tog jag ut den efter 5 dagar för att byta till ett annat smycke. (ha den helst i 7 dagar) du ska helst byta till ett smycke som är böjd. Här får du en bild på en sån.
Sen den hära kan du ha i några/någon månad innan du kan byta till ring eller en piercing med kula i slutet. Men jag rekomenderar denna. Den är lätt att få in och  ut. Sen är dessa finast! Jag bytte nyss till en sån här:
Jag var tvungen att trycka så jag började blöda. Och aa det var ingen skön känsla ;)
Lycka till.
Ps: det känns inte att ta! Men försök att inte peta på den så mycket tvätta händerna innan isf ifall du tex ska snurra på den för det är något du måste göra för att den inte ska fastna. :)
Tack till kommentaren

Kommentarer
Postat av: Pauline :)

Tack så jäätte mycket för svaret! :D

2010-11-01 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0